Cégünkről

Történetünk

A MEDLINE GmbH alapítója Brauner-Blechinger Katalin, a céget 1986-ban alapította Ausztriában.

A cég elsősorban exporttevékenységet végzett, és nagyértékű, kiváló minőségű orvosi berendezéseket (műtőlámpák, statívok, sebészeti kéziműszerek, nagyfrekvenciás vágók, perfuziós és infuziós pumpák, szívbillentyűk, oxigenátorok, szívkanülök, vérgázanalizátorok és ionmérő készülékek stb.) eszközöket szállított az akkori, Közép-európai szocialista országokba.

 A politikai változás után 1989 és 1990-ben nagyon megnőtt az érdeklődés termékeink iránt és annak igénye, hogy direkt jelenjünk meg az egyes piacokon, mint Csehország, Szlovákia vagy Magyarország. Megalapítottuk önálló, egymástól független vállalatainkat, kereskedelmi teamekkel saját raktárakkal és adminisztrációval.

A MedlineS cég magyarországi székhelye Budapesttől délre a Duna legnagyobb szigetén található.

Az irodák és a raktár mintegy 900m2-es épületben helyezkedik el. Az ingatlan a cég alapítóinak tulajdonát képezi.

A MedlineS Kft alkalmazottainak száma 11 fő. Munkatársaink jól felkészült, magas kvalifikációval rendelkező szakemberek, tevékenységüket pedig bizonyos speciális területeken szaktanácsadók is segítik.

A jelenlegi elért forgalmunk a magyar piacon app EUR 7,2 Millio.

A cég fő üzleti aktivitása elsősorban az infarktus és stroke ellátására , speciális szükségleteinek kielégítésére koncentrál az intervencionális kardiológia, neuroradiológia és szívsebészet területein.

Partnereinkkel és felhasználóinkkal kiváló kapcsolatokat teremtettünk meg, ezen szakterületek képviselőivel, de más kórházi osztályokkal is jó kapcsolatokat ápolunk. A magyar piacon kiváló elismertséggel rendelkezünk.

"Barátokat keresek" -  szólt a Kis Herceg a rókához.

"Kérlek --szelidíts meg engem" - válaszolt a róka

"Nagyon szeretném megtenni" - válaszolta a kis herceg -" de nincs elég időm"

Saint-Exupery' kis hercegével ellentétben mi nem sajnáljuk az időt és fáradságot, hogy baráti jó kapcsolatokat építsünk ki partnereinkkel, kielégíthessük igényeiket és szükségleteiket minden tekintetben.  

Image
Image
Image
Image

A társaság az MSZ EN ISO 9001:2015 alkalmazását az alábbi területekre vezette be:iso

  • Kereskedelmi tevékenység (orvostechnikai eszközök)
  • Közbeszerzési lebonyolítási és szaktanácsadási tevékenység

Munkatársaink

Brauner Katalin
Ügyvezető Igazgató, tulajdonos
Okl. kertészmérnök, közgazdász, külkereskedelmi tanulmányok, KTI egészségügyi manager szak, filozófiai tanulmányok
Német, angol, magyar nyelvismeret,
40 év nemzetközi kereskedelmi gyakorlat, elsősorban Ausztria, továbbá Hollandia, Németország, Olaszország, Franciaország, Anglia területén.
Vojko Monica
Gazdasági Igazgató
Hazai és nemzetközi tanulmányok Pénzügyi, közgazdasági diploma A külföldi partnerek pénzügyi osztályaival való kapcsolattartás, belföldi partnerek gazdasági osztályaival való kapcsolattartás, magas szintű angol és holland nyelvtudás. Professzionális háttér, szerteágazó nemzetközi tapasztalat:
- Paramount Home Entertainment International, Amsterdam/Holland, 2008. márc. - 2012. febr. - vezető pénzügyi és számviteli igazgató
- NISSAN HQ EUROPE, Trappes, Pénzügyi Oszt., 2006. nov. - 2007. okt.
Hazai tapasztalat:
- EXXONMOBIL FINANCIAL BSC Ltd., Budapest/Hungary, 2017. dec - 2018. ápr. - Benelux Intercompany Team - Csapatvezető
- GRUNDFOS FINANCIAL BSC Ltd., Budapest, 2017. dec. - 2018. ápr., Record to Report Supervisor

Magas szintű angol, holland nyelvtudás.
Keresztes István
Tender Igazgató, Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó (FAKSZ)
Okl. villamosmérnök, orvostechnológiai tervező és szakértő; EU. pályázatírói és végrehajtó oklevél, 2015-ig hivatalos közbeszerzési tanácsadói jogosultság, 2015-től felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói jogosultság,
Feladata: közbeszerzéssel kapcsolatos feladatok koordinálása, nagyobb projektek irányítása, stratégiák, tenderek kidolgozása, valamint közbeszerzési eljárások kiírása és bonyolítása, kapcsolattartás egészségügyi vezetőkkel.
Jécsák Zsolt
Logisztikai vezető
Több, mint két évtizedes logisztikai tapasztalattal és Logisztikai Menedzser végzettséggel rendelkezik.
Kollégáival azon dolgozik, hogy partnereink számára biztosítsák cégünk termékeinek elérhetőségét a konszignációs raktárainkban a nap minden órájában, a hét minden napján.
A ciklikusan ismétlődő leltározás és a készletszintek karbantartása tartozik a főbb feladatai közé.
Mag Éva
Irodavezető
Masters degree MSc
20 éves office manageri gyakorlat
Feladatkör: Vevőszolgálat, számlázás területi képviselőkkel együtt működve tenderek előkészítése és az értékesítési eredmények figyelése, elemzése, statisztikák készítése
angol nyelvtudás
Győry Erika
Közbeszerzési szaktanácsadó
Egészségügyi Főiskola, 2015-ig hivatalos közbeszerzési tanácsadói jogosultság, 2015-től 2018-ig felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó jogosultsággal, valamint EU pályázatírói és végrehajtói oklevéllel is rendelkezik.
Feladata: közbeszerzések előkészítése, kiírása, bonyolítása; közbeszerzési kiírások figyelése, társcégekkel való kapcsolattartás.
Fürstner Klára
területi vezető
A MedlineS Kft. legújabb munkatársa. Területi képviselő. Területe: Ny-Magyarország és részben Budapest. Közgazdász végzettség, több mint 10 év tapasztalat a kereskedelem területén. Angol és német nyelvtudás.
Kosztyu Annamaria
területi vezető
Klinikai háttér, biológus MSc, 10 éves tapasztalat az orvostechnikai eszközök forgalmazása területén, jártas az angol nyelvben
Palotás Ibolya
Raktármenedzser
Raktármenedzser és higiéniai operator
Biztonsági szolgálat
„Kisgesztelyi Harcos Hamvas Minka”  KOMONDOR-stílusú biztonságot nyújt a fehér bundájú, ősi magyar fajta, amely "gyűlöli" barátait és ellenségeit, ahogyan korunk diktálja.
Németjuhász kutyánk, az „Erdőtelki Bruno von der Mohrwiese” törzskönyvével, feladata a halászteleki székhelyünk őrzése. Meghatározó szereplő, gyakran hiányzik, ha érzékeire van szükség a közeli országokban történő mentési műveletekhez (lavinák, árvizek, egyéb katasztrófák).