Cégünkről
Történetünk
A MEDLINE GmbH alapítója Brauner-Blechinger Katalin, a céget 1986-ban alapította Ausztriában.
A cég elsősorban exporttevékenységet végzett, és nagyértékű, kiváló minőségű orvosi berendezéseket (műtőlámpák, statívok, sebészeti kéziműszerek, nagyfrekvenciás vágók, perfuziós és infuziós pumpák, szívbillentyűk, oxigenátorok, szívkanülök, vérgázanalizátorok és ionmérő készülékek stb.) eszközöket szállított az akkori, Közép-európai szocialista országokba.
A politikai változás után 1989 és 1990-ben nagyon megnőtt az érdeklődés termékeink iránt és annak igénye, hogy direkt jelenjünk meg az egyes piacokon, mint Csehország, Szlovákia vagy Magyarország. Megalapítottuk önálló, egymástól független vállalatainkat, kereskedelmi teamekkel saját raktárakkal és adminisztrációval.
A MedlineS cég magyarországi székhelye Budapesttől délre a Duna legnagyobb szigetén található.
Az irodák és a raktár mintegy 900m2-es épületben helyezkedik el. Az ingatlan a cég alapítóinak tulajdonát képezi.
A MedlineS Kft alkalmazottainak száma 11 fő. Munkatársaink jól felkészült, magas kvalifikációval rendelkező szakemberek, tevékenységüket pedig bizonyos speciális területeken szaktanácsadók is segítik.
A jelenlegi elért forgalmunk a magyar piacon app EUR 7,2 Millio.
A cég fő üzleti aktivitása elsősorban az infarktus és stroke ellátására , speciális szükségleteinek kielégítésére koncentrál az intervencionális kardiológia, neuroradiológia és szívsebészet területein.
Partnereinkkel és felhasználóinkkal kiváló kapcsolatokat teremtettünk meg, ezen szakterületek képviselőivel, de más kórházi osztályokkal is jó kapcsolatokat ápolunk. A magyar piacon kiváló elismertséggel rendelkezünk.
"Barátokat keresek" - szólt a Kis Herceg a rókához.
"Kérlek --szelidíts meg engem" - válaszolt a róka
"Nagyon szeretném megtenni" - válaszolta a kis herceg -" de nincs elég időm"
Saint-Exupery' kis hercegével ellentétben mi nem sajnáljuk az időt és fáradságot, hogy baráti jó kapcsolatokat építsünk ki partnereinkkel, kielégíthessük igényeiket és szükségleteiket minden tekintetben.




A társaság az MSZ EN ISO 9001:2015 alkalmazását az alábbi területekre vezette be:
- Kereskedelmi tevékenység (orvostechnikai eszközök)
- Közbeszerzési lebonyolítási és szaktanácsadási tevékenység
Munkatársaink
Ügyvezető Igazgató, tulajdonos
Német, angol, magyar nyelvismeret,
40 év nemzetközi kereskedelmi gyakorlat, elsősorban Ausztria, továbbá Hollandia, Németország, Olaszország, Franciaország, Anglia területén.
Gazdasági Igazgató
- Paramount Home Entertainment International, Amsterdam/Holland, 2008. márc. - 2012. febr. - vezető pénzügyi és számviteli igazgató
- NISSAN HQ EUROPE, Trappes, Pénzügyi Oszt., 2006. nov. - 2007. okt.
Hazai tapasztalat:
- EXXONMOBIL FINANCIAL BSC Ltd., Budapest/Hungary, 2017. dec - 2018. ápr. - Benelux Intercompany Team - Csapatvezető
- GRUNDFOS FINANCIAL BSC Ltd., Budapest, 2017. dec. - 2018. ápr., Record to Report Supervisor
Magas szintű angol, holland nyelvtudás.
Logisztikai vezető
Kollégáival azon dolgozik, hogy partnereink számára biztosítsák cégünk termékeinek elérhetőségét a konszignációs raktárainkban a nap minden órájában, a hét minden napján.
A ciklikusan ismétlődő leltározás és a készletszintek karbantartása tartozik a főbb feladatai közé.
Irodavezető
20 éves office manageri gyakorlat
Feladatkör: Vevőszolgálat, számlázás területi képviselőkkel együtt működve tenderek előkészítése és az értékesítési eredmények figyelése, elemzése, statisztikák készítése
angol nyelvtudás
Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó (FAKSZ)
Feladata: közbeszerzések előkészítése, kiírása, bonyolítása; közbeszerzési kiírások figyelése, társcégekkel való kapcsolattartás.
területi képviselő
kereskedelmi asszisztens
kereskedelmi vezető
Raktármenedzser
Raktári asszisztens
Kereskedelmi asszisztens